Kızlar doğumdan sonra ellerimde kızarıklık ve kaşıntı başladı ve giderek arttı. Daha hastaneden çıkmadan oldu ve doktorum antibiyotik alerji yapmış olabilir dedi alerji için bi ilaç yaptı ama eve gittikten sonra yine geçmedi giderek arttı ellerim ayaklarım bacaklarımda döküntü ve kaşınma yanma oldu aşırı derecede. 4.gün acile gidip alerji iğnesi oldum baya rahatlattı ama 2 gün sonra yine hafif kaşıntılar var eskisi kadar olmasada. Kan tahlili verdim alerji çıktı biraz ve tsh birqz yüksekti ilk defa yüksek çıktı. Dr cildiyeye git dedi istersen. Daha önce böyle bir şey başına gelen var mı? Neden hala geçmedi anlamıyorum. Benim normalde soğuk algınlığı ilaçlarına alerjim vardı ama hafif kalıntı olurdu sadece ilk defa böyle oldum ve çok uzun sürdü