Kızlar 4 gün önce doğum yaptım bebegımı artık emzıremıyorum gıgus uçlarım iltihap ve aşırı şekilde yara oldu lansınoh kullanıyorum zeytınyagu sürüyorum hiçbi faydası yok napıcam bilmiyorum nasıl iyileşir nasıl geçer sütümü sağıp öyle vermeye başladım ama nereye kadar böyle vericem emzirmem laızm nasıl iyileşecek ?😭😖