bebeklibirisi Ben harmoniy modelini çok beğendim ama genel olarak bu markanın herhangi bir modelini kullananlar memnun musunuz kalitesi sağlamlığı nasıl o kadar paraları vermeye değer mi ?
Selin12- bebeklibirisi canım ben daha önce ilk iki kızımda kullandım canım Pier cardin markası şuan modelini hatırlamıyorum gayet güzel ve kullanışliydi