zeynnn5441 her şey gün geçtikçe pahalılaşıyor arkadaşım, bence imkanın varsa al. Üç hafta önce bagi easyfold 2 bebek arabasını 3500 tl’ye aldım joker baby magazasından. Dün baktım aynı araba aynı magazada 5500 tl olmus. Şok oldum yahu 2 bin tl zam nedir. Ben acele edip her şeye daha cok zam gelmeden alma fikrindeyim