Hanımlarrr 3 gündür şiddetli (migren)baş ağrısı çekiyorm bi önerisi olan var mı buz koyuyorm ama hiç faydası olmuyor elim ayağım buz gibi nasıl geçirebilirim doktor sadece parol veriyor migren geçmiyor bi önerisi olan var mı veya böyle bi
Durum yaşayıp geçiren