Hilaldemirrr Kizlar mesela bebeği ne kadar bekletiyorlar sancı açılma yoksa ? Şu gelmediyse kaçıncı haftaya kadar bekletiyorlar birde suni verip bekletiyorlar mi ? Süreç nasıl bilen var mı
Busrakzlkc Hilaldemirrr ya eski sezeryan olman lazım yada bebeğin ters olması lazım onun dışında hayati risk olmadan burdaki devlet hastaneleri sezeryana almıyor hastayı malesef (ankara)
Mevaninannesiii Hilaldemirrr ben 40+2 yydm kontrole gitmiştim canm suyu azalmış dogumhaneye alalım demişti doktorum. Suni sancı takıldı sıfır sancı sıfır acilma , bebeğimin kalp atışları azalmıştı bir de kakasını yapmıştı acilen sezaryene alınmıştm
Kbrayankkk2 Hilaldemirrr Ayin dolana kadar bekliyorsun çocuğun suyu bitti ters dondu kakasini yedi veyatta doguramicaksin kordonu bogazina dolandi riskli durumda alıyorlar sezeryana
Hilaldemirrr Çocuğu baya strese sokuyorlar o zaman sıkıntı değil mi yaa benim Perşembe günü 40 hafta olacak normal istiyorum ama açılmam yok su nişan gelmedi özelde nasıl oluyor peki ne kadar bekletiyor normal için ? Devlette kaç saat suni veriyorlar ki acaba
Merve_0109 Hilaldemirrr anne ve bebek riske girmediği sürece ve çatı bide bebeğin gelişi musayit olduğu sürece sezeryan yapilmiyor bizim devlete ben 12 saat suni sancı yedim gene açılma olmadı en sonunda suyumu patlatıldı doktorum tarafından öyle doğumum gerçekleşti çünkü çatım ve bebeğin normale musayit iki gün hastanede sancı çektim