Deletedmom73711 denizmanzarasi Selaaam, bende 8inde vuruldum iğneyi doktorum 14. Gün yapmamı önerdi. Kişiden kişiye değişiyormuş etkisi, başka bir uygulamada 7. Gün etkisini kaybeden de gördüm 12. Günde.🤷♀️❤️
gizzzy35 denizmanzarasi ilk hamileliğimde 12. Gün akşam idrarı ile pozitifi gördüm. Bu hamileliğimde de 13. Günü yine akşam yapmıştım :) Ben anlıyorum çünkü tutmadıysa 11. Gün regl olurdum 🙈
denizmanzarasi Deletedmom73711 teşekkür ederim canım yanıt için, ay benim de bugün itibariyle 7 gün oldu daha 1 hafta var 🙈
Deletedmom73711 denizmanzarasi Sen yine yolu yarılamışsın beni ne sen sor ne ben söyleyeyim.😂 Sırf kafam dağılsın diye forumda takılıyorum 7/24 kendimi unutuyorum buradayken aslında tam tersi olması gerekiyor ama.🤷♀️🤭😬
denizmanzarasi Deletedmom73711 yaa🙈😂 sonumuz güzel olsun da bekleriz ne yapalım bu ay başıma gelmeyen kalmadı enfeksiyonum da var çok Ümit bağlamıyorum ama insan düşünüyor acaba olmuş mudur 🙈