Merhaba anneler 🥰27+4 haftalik olduk çok şükür birden tuvaletim geliyor bir baskı hissediyorum ve afedersiniz altıma kaçıracak gibi oluyor wc gidiyorum ve bir damla felan geliyor sanki enfeksiyonum vardı ama şimdi geçti yoksa bebek baskıladigi için mi oluyor anlayamıyorum 🤔 tecrübeli olan anneler yazabilir mi 💕