Elifinannesi_ canım 1 gün bile çok önemli bebek için anne karnında olması tabi ki 37 erken ben de 37 deyim gelişimi iyi olmasına rağmen 38+6 ya gün verdi , su azlığından dolayı bu ara sıkıntılıyız ama 38+6 ya kadar dayanırsa beklicek doktorum . Sen doktoruna güven , ha risk varsa beklemeye gerek yok tabi ama her sey yolunda ise dursun annesi ❤️