Elanurgvn61 Kızlar 19 haftalık gebeyim karnımın sag tarafından 3 saniye aralıkla ses ve titreşim geliyor ilk başta bağırsak sandım ama ne açım nede gazım var sanki içimde bir şey gaz çıkarıyor gibi nedir acaba bu🤭
Busra_27_34_ Elanurgvn61 bende durayım burda cevabı merak ettim 28 haftalık hamileyim bir türlü geçmedi o sesler😂😂
Elanurgvn61 Busra_27_34_ kız valla korktum ilk başta bebişin hareketi gibiydi sanki kalp atışı gibi sonra ses olarak gelmeye başladı ve titriyor resmen karnım
aysemnur06 Elanurgvn61 31+3 teyim ama son 1 2 aydır duyuyorum nadir de olsa gece yatağa oturur pozisyondayken duymuştum
aysemnur06 Byznrshnn hıçkırık olduğu zaman düzenli şekilde kasıklara doğru hissediliyor 2 dk filan sürüyo kızım nerdeyse günde 2 3 kere hıçkırıyor çünkü 😅 gaz sesini karnımın üst kısmında duymuştum bağırsak sesi olabilir sanırım
MukoT aysemnur06 yalniz değilmişim 😂 bende bu gaz sesini duyunca cok şaşırmıştım. Biraz arastrdim cogu kisi ayni şeyi yazmış o yuzden takilmadim ☺️
Elanurgvn61 Fk_noire Yaa buna çok mutlu oldum gerçekten çok güzel bir şeymiş Rabbım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin