35+3 deyim kilosu doktorun cihazında 2580 çıktı perinatolojiye gönderdi orada 2220 gram çıktı bir hafta geriden geliyor gelişimi denildi bu şekilde yaşayanlar varmı erken doğum riskim de var durum gidişat nasıl oluyor yaşayanlar bilgi verirseniz çok sevinirim