Kavakyellerihercai Dün narkozlu rahim filmi çekindim dünden beri adet kanaması gibi geliyor normalmi bir de gebe kalmak kolaylaşıyor rahim filminden ne kadar sonra gebe kaldınız acaba?
Deletedmom73711 Kavakyellerihercai 1-2 gün kanama, pembe akıntı normal. Bende bu ay çekildim henüz ne kadar sürede hamile kalındığı konusunda tecrübem yok. Hayırlısı olsun.🙏🏻❤️
Zehra0407 Kavakyellerihercai bende yakin bir zaman da çekilmek istiyorum. Özelde mi yaptırdınız ne kadar birr ücret verdiniz acaba?
Kubos01 Kavakyellerihercai geçmiş olsun canım bende narkozlu çekildim birkaç gün kanama gördüm geçiyor ve o ay hamile kaldım 9 haftalıgız
Kavakyellerihercai Deletedmom73711 teşekkür ederim hassasiyetiniz için teşekkürler postlarımı cevap verildikçe mutlu oluyorum neden bilmem buradaki bayanlar sıcak geliyor sizin gibi ❤️
Kavakyellerihercai Zehra0407 evet Özelde 1850 tl çekildim narkozsuz 400 tl daha uygundu. Kafanızda soru işareti varsa çekilin benim kafamda bin türlü soru işareti vardı şükür son buldu
Deletedmom73711 Kavakyellerihercai Hepimiz bir umudun bir hayalin peşindeyiz, bizimle aynı yollardan geçen insanların tecrübelerini dinlemek iyi hissettiriyor.❤️🙏🏻
Zehra0407 Kavakyellerihercai evet var malesef acaba ne sorun var diye düşünmek insanı yoruyor. Bende özelde istiyorum anestezili anesteziz pek yapamam gibime geliyor.
Kavakyellerihercai Deletedmom73711 aynen öyle duygularıma tercüman oldunuz teşekkür ederim umutlarımız gerçeğe döner inşallah 💐
Kavakyellerihercai Zehra0407 anestezisiz doktorum önermedi bende korkuyordum burda fikir aldım bayanlardan bazıları narkozlu bazıları narkozsuz dedi ama kendime güvenemedim iyi ki anestezili çekildim eve geldiğimde ağrım oldu çünkü
Kavakyellerihercai Kubos01 maşallah çok şükür inşallah ben ve benim gibi bekleyenler gebe kalır 🤲🏻 Sağlıkla alın kucağınıza bebişinizi
Kubos01 Kavakyellerihercai çok teşekkür ederim inşallah kucağınız boş kalmaz 2 seneden fazladır uğraşıyorduk rahim filmi iyiki çekikdim tüplerim kapalı biri açıldı çok şükür aynı ay kaldım muhakkak değerlendirin
SmyyKrty Kavakyellerihercai bende ekimde çekildim rahim filmini ve korunmadım kanama şeklinde lekelenmem oldu 3 gün 4.gün ovülasyon testiyle yumurtlamayı takip ediyordum ve o 4 günü değerlendirdim yani korunmadan ilişkimize devam ettik çok şükür olumlu sonuç aldım hamileyim şuan rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun banada inşallah sağ salim kucağıma almayı nasip eder dualarınızı bekliyorum ve dualarım sizinle 🤲🏻🤲🏻🌺
Ruya1106 Kubos01 Bende Çarşamba günü rahim filmi cekildim. 2.5 yıldır deniyoruz olmuyor. İnşallah bu kez nasip olur. Bir tüpüm kapaliyma açıldı. Ovulasyona mi takip ettiniz bir gün arayla olmasına özen göstereyim diyorum kendimce
SmyyKrty Kavakyellerihercai yok canım sorun çıkmamıştı kanallar da açıktı herşeyde yolundaydı ama yinede etkili oluyor demek ki ufak tıkanıklıklarıda açıyormuş çünkü görünmeyenleri
se2206 Merro bende 17 Aralıkta çekildim ama bugün adet oldum moralim çok bozuldu bu ay umutla beklemistim