Btl-Als https://imgyukle.com/i/k4TmE0 bugün test yaptım ilk 3 dakikada böyle çıktı hamileyim galiba mutluyum 🥰 daha önce bilen bilir buraya çok attım yok dediler testte demkki varmış
Serpil-Harun21 Btl-Als silinik olsa da var Çıkmış canım ben de üç test yapmıştım üçünde de belli olmuyordu çizgim şimdi oniki günlük bebeğiyle yazıyorum
Btl-Als Evet silik duruyo ama rengi pembe telefonda tam net ckmyo 1 tane kızım var 4 yasnda 2 nci dış gebelikti dua edin de bu saglkldr🤩🤩