fulyakadir Kizlar dunden beri bebegimin hareketleri cok yavas dun cok halsizdim butun gun uyumak istedim bugunde hareketlydim ama yinede cok az hareketleri var 33 haftaligim normalmi yasayan varmi?
Azraninannesii Normal canim aynisini bnde yasadim su an 36 haftalik hamileyim 33 te bende de yavasti korktum panik yaptim ama bebegin yeri daraldigi icin haraketleri azaliyor eger 2 saatte bir 10 kere hareket ediyorsa korkmana gerek yok canim