Merhabalar. Öncelikle evlat sahibi olmak isteyen herkese rabbim tez nasip etsin. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.
Kızlar kaç aydır deniyorsunuz? Gebe kalabilmek için yaptığınız herhangi bir şey var mı?
Biz 4-5 aydır bekliyoruz bu ay umut olur hepimize inşallah.