Mervclk göğüs ucumun birisi olmadığı için tek göğsümü emiyordu, ilk günler sütün az olduğu için sarılık yükselmesin diye mama takviyesi yapıyorduk. Mamayı hep biberonla verdik. Bizimki bi haftada biberonun kolay akışına, kendi çaba sarf etmeden içişinin rahatlığına alıştı, bi gün normal emdiği göğsümü de emmemeye başladı. Ben tutturmaya çalıştıkça o itti, ağladı, kıpkırmızı oldu. Aç olduğunu biliyorum ama inatla emmemekte diretti. O ağladı ben ağladım. Sonra biberona mama yaptık aç kalmasın diye, anında susup çok çok içmeye başladı. Kayınvalidem, görümcem falan güldüler hatta, bak şu kurnaza hiç uğraşmayacak kolayca doyacak diye. Benim iyice zoruma gitti. Dedim ki bu son olacak bi daha ne kadar ağlarsa ağlasın asla biberon vermicem. İki gün boyunca epey zorluk çektim. Yine biberon istedi ama o inat ettikçe ben memeyi emmesi için direttim. Sonunda o pes etti ve böylece bırakmış oldu.