kadifemsii saziye06 iki çizgide eşit koyulukta hatta o silik olan daha koyu olduğunda yumurtlama oluyor
Deletedmom73711 saziye06 3. Testte olmuş gibi duruyor ama çok beklediği için mi öyle acaba? Emin olamadım.🤷♀️
Kubos01 saziye06 olmamış daha canım testi bırakma lh hormonu seyrektir iniş çıkış olur ikisi aynı koyulukta olacaktır ilk bebeğimde bu testle kalmıştım ikinci bebekte de farklı markayla dili olsada konuşsa bu testler 😂