Nnnur123 Tam 17 haftalığız 2-3 gün önce bebeğin hareketlerini çok net hissetmeye başladım. Ama sağ kasığımda ara ara baskı hissediyorum ve sanki bebek ordaymış gibi sertlik oluyo. Sizce normal midir bu durum ?