zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 1 karış mesafeden elim karnıma çarptı çok sert degildi ama korktum tabi göbeğimi yanına çarptı bisey olur mu ki 🙄 18 haftalik hamileyim
iki_bal_annesi58 zeynnn5441 hiç birsey olmaz bazen doktorlar bile bebeği hareket ettirmek için hafiften vuruyor ultrason cihazı ile
3Aysenur33 zeynnn5441 Su dolu kese içinde olmasının sebebi darbelerden korunması için. Korkmayın rahat olun bişey olmamıştır 😊
Prensimmmmmm zeynnn5441 hiiç birşey olmaz anne karnı zırh gibidir allah korusun çok şiddetli yani kaza yüksekten karin üstü düşmedin yada şiddetli dayak yemedin sürece sorun yok
Prensimmmmmm zeynnn5441 ve dr detaylı ulturasonda bebek elini açsın diye bana baya vurmuştu hem karnıma hem sırtıma canım çok acimisdi
Aysununannesi00 zeynnn5441 bnm çekmecenin sivri tarafı çarptı 2 3 kere elin çarpmasndan birşey olur mu😁 yumşak yumşak 😁bebiş yüzünü göstersin diye doktor da baya bastırıyor sarsıyor acıtıyor korkma cnm