Annesinin1tanesi şaka gibi o kadar küçük bebeğe bunları mi veriyorsunuz hemde vitamini ve besleyiciligi olmayan şeyler nişasta zararlı sirf şeker,çay ekmek desen ne kadar mantıklı bilemedim😏
Benimde 3 buçuk yaşında oğlum var ilk 6 ay sadece anne sütü verdim ne biberon kullandı ne mama,6 aydan sonra başladım ek gıdaya maşallah yemeside çok iyiydi hep yararlı şeyler yedi 3 buçuk yaşında şimdi bile ekmek yemez bebe bisküvisi nedir bilmez çay bile vermem