sonsuzum_bebegimygz2 Bebeğimin 40 ı yarın ama ben bugün çıkartsam yine sayılırmı yarın misaifirim var acaba bilen varsa yazabilirmi lütfen
Mrs_Demir sonsuzum_bebegimygz2 merhaba bende annem ve büyüklerimden öğrendiğim kadarıyla söyliyim size bebeği kırkı çıkana kadar tek sayılı günlerde yıkamak gerekirmiş zaten yani 39.yada 41.günde yıkamalıymışız (batılmı değil mi bilmiyorum) çift dayılarda iyi değilmiş o yüzden bizim ailede bebeklerin kırkı ya 39da yada 41 de çıkarılır😊