minik4550 evet ikiz diye her seyi 2 kat yasicaksin dediler :( fetal DNA anne kanı alinip yurtdisina gonderilen bir test. Paralı. Ozellerde 3500 civarı devlette de anlasmali hastaneyse daha uygun. Tek bebekte 27 ye yakin genetik hastalik bakiliyor. Cinsiyet belli oluyor. Tarama testlerine gore daha güvenilir %97-99 arası dogruluk payı var. İkizlerde o oran %91-93 e dusuyor. İkili taramadaki oran da %70 e dusuyomus o yüzden doktorum arastirip yaptirin dedi. Bir sey varsa bilmek daha dogru geliyor. O yuzden yaptıracağız. 2 haftada cikiyor sonuçları :)