moom222 ben de tüp bebek annesiyim 9. Gün test verdiğimde 79,80 çıktı canım 1000 ve üzerini görene kadar 4 kere 2 gün arayla kan verdim çok şükür gördüm🤲 Bu hafta kese gördük ikiz tutmuş 🙈❤️ İnşallah senin de değerlerin yükselir bacım bende de kasık batmaları göğüs ağrıları bel ağrıları vardı ara ara devam ediyor