Busraozcn45 bende de tam olarak böyle bir durum yaşandı özele gittim bebeğin boyunu ölçtü 7+3 olduğum halde 6+1 dedi. Normal olduğunu bildiğim halde üzdü bu durum beni.Ertesi gün şehir hastahanesine de gideyim dedim oradaki doktor bebeğin boyunu 7+6 haftalık olarak değerlendirdi. Bence ultrason makinesinden makinesine fark var. Ben tabi 7+6 lığı baz alıyorum psikolojik olarak daha mutlu ediyor beni🥰 velhasıl eğer çok kafana takılıyorsan başka bir doktora da görünebilirsin. Ama 1 haftalık gecikmeler geç döllenme olarak da nitelendirileceğimden canınızı sıkmamanızı öneririm.