En son ekim 28de adet oldum. Kasımda olmadım 13 gün geçti adetimden kasıklarım çok ağrıyo belim falan özellikle geceleri akıntım da çok biliyrm burda çok fazla post açıyorum ama içimde tuhaf bi his var yani kan da verdim bi kaç gün önce negatif çıkmıştı. Daha fazla beklemeli miyim bilmiyrm. Bana yardımcı olurmusunuz desteğinize ihtiyacım var