GizeMustafa Sabah 9 dan beri sancılarım var kızlar hastaneye geldik nst de düzenli sancılarım çıktı biraz sonra sezeryan a alacaklar nolur dua edin bize
annembabam GizeMustafa Allah yar ve yardımcınız olsun dilerim. Saglıkla sağlıcakla evlatcınızı kucağınıza almanızı nasip etsin Allah 🌸🌹🙏🏻
GizeMustafa BETL0606 annembabam Normal doğum ağrıları çekerek sezeryan oldum 10 biraz zor bir süreç oldu 10 gün erken geldi ama doğumdan sonra her şey güzel ilerledi . Çok şükür sağlıkla kavuştuk yavrumuza sağolun kızlar Rabbim sizleri de hayırlısıyla sağlıkla evlatlarınıza kavuştursun .🌸🌸💐💐
HaticeBerkayBalat3103 @GizeMustafa maşallah rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏☺️neden sezeryana dönüldü peki?
GizeMustafa HaticeBerkayBalat3103 teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰 ilk doğumum sezeryan ile oldu o yüzden ikincide de sezeryana aldılar canım