Cansumuratt Şeker yüklemesi için gittim idrar tahlili de verdim şeker çıkmadı çok şükür ama doktor idrarda 3 tane iltihap var dedi bi tane de kanda varmış fitil verdi 3 günlük başına gelen var mı?
Lulikli Cansumuratt hamilelik döneminde iltihap çok sık rastlanan bi şey canım. Benim doktorum ağrı yanma vb. Yoksa ilaç kullandırtmayıp bol su içmeyi öneriyor. Onun dışında kanda varsa ilaç vermesi normal crp değer sanırım dediğin o yüksek çıkınca doktorlar ilaç kullandırıyor. Geçmiş olsun 😊
Cansumuratt Lulikli sağol canım 🤲🏻🤍evet çok fazla enfeksiyon olduğunu duyuyorum herkeste zaten ama iltihap dedi bu sefer o yüzden korktum idrarda 3 iltihap kanda da bir tane diye söyledi ama bilmiyorum