Yesimtmr Merhaba, bende sizin gibi sezeyan oldum aynı şekilde 3 gün gelmedi sütüm. Lansinoh elektrikli pompasını kullanıyorum. Çekim gücü çok iyi kendinize göre çekim derecesinide ayarlayabiliyorsunuz. Manuelde çok zorlanmıştım. Ama şimdi oğlum memeye alışamadığından sürekli sağıyorum. Lansinoh çift başlıklıda yarım saate iki kabınıda dolduruyorum çokta rahat oluyor. Tavsiye ederim