Zeynepozenkurt  Kızlar bakar mısınız kime gösterdiysem eli ayağı erkenden olusmu erkek bu dediler sizce cinsiyeti ne
Nehirimmmmm Zeynepozenkurt bende eli kolu bacağı çabuk oluşan erkek diye biliyorum, bnm öyleydi , erkek bebeğim daha 8 haftalıktı belli oluyordu sizin kaç haftalık
Gamzeatas Beyazguvercin2 kafa yapisi ve durusuna gore biraz anladigimj dusnuyorum ama net degil tabiki sadece tahmin saglikla gelsin 🦋
Beyazguvercin2 Zeynepozenkurt valla bilmiyorum kuzum ben de duydum ama yanıltıcı diyorlar erkek bebek anneleri öyle yazmışlardı hep
Mevaninannesiii Zeynepozenkurt 135di benimki ayrıntılı ultrasonda kıza benziyor gibi dedi net bişey demedi ama 😬 sağlık ocağındaki ebeye sorduğumda öyle bişey yok demisti
Derya__63 Beyazguvercin2 daha belli olmamış mı ya benim 12.0 da erkeğe benziyor dedi dün gittim 13.0 haftalık yani erkek dedi kesin hemde bebeğim ama doktorların tecrübesine ve makineye bağlı ya