Nuuur0 Aslında günde 3 öğün yerdim ama artık az ama daha sık yemeye başladım hiç mutfaktan çıkamıyorum ☺️
gulsonmez27 Nnurdan aynen ben de öyleyim neden acaba 😂😂öğlen de ara öğün gibi atıştırma yapıyorum meyve çikolata ceviz falan akşam yemeği yiyemiyorum sizce sıkıntı olur mu 🥲
Dmllale SEVGIMSEN ne bulursam onu yiyorum canım çöplük gibiyim ama nar, limon, kivi canım çok çekiyor oğluşum ekşiyi çok sevecek her halde 😊🥰