Selam kizlar sonunda benimde beklediğim gün geliyor çok heyecanlıyım ilk gebelik, acaba nasıl çoçukları doğrucam?en korktuğum acaba salikli olurlarımı?kendim için hiç korkmuyorom amelyat nasil geçecek diye,sadece evlatlarim için çok korkuvar,birisi 2 hafta geriden geliyor 2200 gram diyeri 2800 çok korkuyorum koveze girerler diye çok sikinti çekerler diye,yazmak istedim çonki doğalarınızı bekliyorum inşa allah beraber hastaneden çikariz yavrularimla 🤲🏻🤲🏻🤲🏻