36+4 te çatı muayenem oldu . Ağrılı bir işlem değil sadece parmak girerken hafif anlık ağrı oluştu. Çatımın dar olduğunu zor travmalı doğum olacağını söyledi. Doktorumun doğum sayısı çok olduğu için sezeryan sayısıda çokmuş . Sanırım işini hafifletmek için direk sezeryanda ısrar ediyor. Başka bir doktora da görüneceğim . Benm gibi olan var mı