Seldaduru canim zarari olsa niye baksin doktor. Korkma. Bende 10 haftaya kadarda alttan muayene oldum çünkü hamile kalmadan hemen önce mantar vardi. Yani doktor dikkat ediyordu canimda acimadi o kadar. Sende kendini korkutma. Bende baslarda endise ediyordum ama gerek yok insan bosuna strese koyuyomus kendini. Simdi 21 haftaligim bi sorun yok cok sukur