Durubebegim Kızlar37 haftalıkoldum plesentam bebeğin önünde doktor normal doğuma engel değil dedi ama böyle olup sezeryana alınan varmı aranızda?
Durubebegim İnşallah yaa dünde postu açtım 1 arkadaş tek yorumlayabildi galiba fazla kimsenin bilgisi yok bu konuda
Papatya-Kokusu Durubebegim ilk gebeliğimde öndeydi bir problem yasamadım sadece bebeğin hareketlerini daha az hissediyorsunuz
Durubebegim Papatya-Kokusu Yok ben hareketlerini gayet iyi hissediyorum sadece ultrasonda yüzünü göremiyorum ve bu hafta böyle bir şeyle karşılaştı doktorum Peki sen normal doğum mu yaptın
Papatya-Kokusu Durubebegim Hayır canım benim suyum az olduğu için erken doğum yaptım sezeryanla doğurdum ama doktorum zamanında gelseydi eğer normal doğurursunda diyordu plesenta rahmi kapatmadığı sürece normal doğuma engel olmuyor
Durubebegim Papatya-Kokusu evet benimkide kapatmamış sanırım sadece önde dedi ama normal doğurturum seni dedi