Dlkbhr93 Gece dortten beri sancim vardi siklasmaya basladi doktora gittim nst de 100 lerde cikti sanci degerim ama acilmam azmis dogumhane doluymus dort saat sonra gel dediler cam sakuradan acaba ne yapsam bilemedim boyle bi durum yasayan varmi
mavi_kus Dlkbhr93 açılman azsa sancını evde çekip açıklığın artmasını bekleyebilirsin yatışın yapılınca suni sancı da verecekler hemen 😞
Merve899 Dlkbhr93 4 saat boyunca bu zamanı değerlendirin ve yürüyün çok ağrınız yoksa.. hurma yiyin bol su için… Allah kurtarsın bir avazda…
Dlkbhr93 2anneoluyorum peki canm benim sancida azaldi bebek hareketlenmeye basladi bu normalmi anlamadim