Kızlar daha önce post açmıştım 2. Kürtajımdan 32 gün sonra adetim 2 damla geldi bitti olamadım kist oluşmuş duphaston içtim biteli 2 gün oldu hala gelen giden yok korkmaya başladım artık ne zaman sökülür sökülmezse başka ne yaparak sökülebilir yardımcı olur musunuz🥺