Anestezi07 38+6 yız bugün dünden beri sürekli büyük tuvaletim varmış hissiyatı yaşıyorm ama tuvalete gittiğimde belime fena bir ağrı giriyo hiç bişey yapamıyorum. Gaz sancısı gibi bişeyimde yok. Doktor çocuk oraya baskı yapabilir dedi yaşayan var mı ☹️
melike14- Anestezi07 ben 37+1 de sancı ile uyandım gece 3 de ve sürekli büyük tuvaletim varmış gibi idim sabaha kadar bekledim duş aldım geçmedi sabah 8 e doğru mide bulantısı da belirdi bende acile gittim muayenem yapıldı 1 cm açıklığım vardı evde Çek dediler o arada nışanım geldi akşam 6 gibi hastaneye gittim 70 80 sancım vardı 3 cm açılmam yatışım yapıldı gece 12.05 de oğlumu kucağıma aldım