31Ay-gl Ben kızıma isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorumda sizler nerelerden yaptırdınız benide bilgilendirirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.
Meleekk 31Ay-gl https://imgyukle.com/i/kb05ph madre bebekten yaptırdım. Bugün ulaştı elime. Kumaşı, işlemesi gayet güzel. Henüz yıkamadım. Yarın felan yıkarım artık 🥰
Fundabshn 31Ay-gl Madre bebek sayfasından yaptırdım canım 10lu takım 185 tl şuan ne kadar oldu bilmiyorum ama çok model var bakabilirsiniz 💐
MelisYigit Fundabshn bende bakıyordum isimli çıkışlara iyi denk geldi dokusu güzelse sayfaya bir göz atayım , teşekkürler 😊🎈💞
sumeyyearas https://imgyukle.com/i/k6g62M https://imgyukle.com/i/k6g4Oy İnstagramda efuliannebebektasarim sayfasından yaptırdım . 11 li set takı yastığı 280 tl idi . Şimdi fiyat artmış olabilir .Ben baskılı tercih etmedim. Nakışlı olanlar daha pahalı oluyor . 2 ay oldu yaptıralı. Kapı süsünü de ordan yaptırdım 150 tl idi .