Tuba_2013 Yama 1hafta önce gittim suan 32+4te yim 1910du 42 cmdi kilo almıştır herlde 35 te gel dedi zaman geçmiyor durdu zaman 🙈
Yama Sadecebeyza asena9 Amigurumistanne Tuba_2013 Tuba_2013 Mrhba kızlar biz bugün 32+3 olduk bebegimin kilosu 2000 kg boyu 42 cm bna göre int bakınca haftasıyla uyumlu aslında size o yuzden sordum fakat şöyle bi sıkıntım oldu 31+4 de sancim oldu ntsde sancim cikti ciğer gelistrci igne yapıldı bir hafta önce 3 gün hastanede kaldim taburcu olurken bebegimin kilosu 2100 gr di.dun muayne ye gittim 2000 kg zor hesapladım dedi doktor bebek hic kilo almamış ve vermiş dedi bna göre ilaç serumla aslında şiştik bebekte bende yada yanlış ölçtü diye düşündüm simdi çarşamba kontrolüm var en az 200 gr alması lazım dedi bnde bebek icin kilo alması için neler yapablrm bu arada cinsiyet erkek bizim ne olur dua edin bna
Tuba_2013 Yama canim bana dr dondurma kilo aldırır bebeğe demişti birde peynir yiyebilirsin muz yiyebilirsin badem kuruyemis yiyebilirsin onlar kilo aldiriyor demişti dr onları dene istersen
asena9 Yama canım kilosu gayet normal bebeğinin endişeye kapılma ayrıca beslenmen de güzel sadece meyveyi abartma şeker oranından dolayı.200-300 gr eksik yada fazla olması normal kabul edilir içini ferah tut stres yapma 🥰🌸
Yama Tuba_2013 Cnm muzlu süt ceviz koyuyorum blendirdan geçiyorum meyve cok yiyorum günde 2 kez yoğurt yiyorum aksam yatarken yulaf ezmeli muzlu süt yapiyorum yine bu zmana kadr bole yaptim ama 100 gr nasil düştü anlamadim düşse bile haftasına gore uyumlu değil mi ?