Mnk123 Kızlar bebeğim 36 haftalık 2300 gr doğdu 3 gün önce , küveze alındı göğsümü emmiyor doktor bana bebeğin nefes almayı unutan bi bebek dedi Allah aşkına başına böylesi gelen var mı bişry söyledin çok kötüyüm
nevarneyokk Mnk123 Nefes almayı unutan bir bebek ne demek ya ? Akciğer gelişiminin tamamlanmış olması lazım . Hamileliğiniz boyunca bir sıkıntınız var mıydı ? Çok geçmiş olsun Allah şifa versin yavrunuza
MommyTeacherandHappy Mnk123 ben de 36 haftalık doğum yaptım aşağı yukarı sizin bebişinizle aynı kilolarda 22 günlük olduk emerken savaşıyor benimkisi de ben çareyi silikon göğüs ucunda buldum bebeğin damağını uyarınca daha rahat emme hakimiyeti oluşuyor
MommyTeacherandHappy Mnk123 ben de ağlamaktan helak oldum ilk bir hafta benim gibi yapmayın moralinizi yüksek tutun her şeyin bir çözümü var sağlam durun lütfen sormak istediğiniz bir şey olursa destek olmaya hazırım🙏🏼🙏🏼🙏🏼
kizannesi_1004 Mnk123 nefes almayı unutan bir bebek demesi sizin yüzünüzü güldürecek kuçük bir espri yapmak istemesindendir. Üşengeç demek istemiş yani 😊 Sakin ol güzel anne bebeğin gayet yaşam alanında bir haftada doğmuş kilosu da kötü değil üzme kendini sütünü sağ artırmaya çalış bebegin tez vakitte toparlanacaktır inşallah kendini ona kavuşmaya motive et 🌸
Mnk123 nevarneyokk çok sağolun lütfen dua edin hayır hiçbir sıkıntım yoktu çok şükür sadece biraz erken geldi bebeğim
ipekveatlas kız kardesim 36 haftalık doğdu onunda emme refleksi yoktu ama kuvpze alınmadı sadece odaya çıkarırken icine koymuslardı cok zayıftı 2,500 mü 2,300 mü ne doğdu simdi büyüdü kocaman oldu bile allahın izniyle sağsalim çıkar ordan büyür annesi
Mnk123 ipekveatlas inşallah Allah razı olsun nolur dua edin bizim için helak oldum yavrumdan ayrı olmaya dayanamıyorum
Mnk123 MommyTeacherandHappy Allah razı olsun lütfen dua edin bizim için çok kötü durumdayım psikolojşkmen çok kötüyüm küvezde olması beni kahrediyor
ipekveatlas Mnk123 duamdasın insallah en kısa sürede bebeğin cıkar ordan ve kavusursunuz daha cok alcak nefesi var annesi üzülme güçlü ol
Ozee Benim de erken doğum riskim var o haftaları bekliyorum büyük bir hevesle. Sadece birkaç haftacik erken gelmiş Allah’ın izniyle atlatacak. Hislerinizi yaşamasam da anlayabiliyorum. Rabbim bir an önce kavuştursun
Mnk123 Ozee Allah razı olsun inşallah ona kavuşmayı dört gözle bekliyorum o kadar zor ki ayrı olmak rabbim sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Mnk123 kizannesi_1004 kizannesi_1004 inşallah Allah razı olsun inşallah öyle olucak öyle çok özledim kokusunu yanımda uyutamadım daha bir saat bile ona kavuşmayı dört gözle bekliyorum 😣
KonuMankeni Benim ablam da 1 ay önce doğurdu 36 haftalık. Ama 33 haftalıkken bizim kız bi gelmeye yeltendi. Hastanede kaldı 1 gece her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğneler falan yapıldı. 3 hafta daha dayandı,36 da geldi. Ama hiç küveze koymadılar. Kilosu da 2500du. Ama emiyordu belki o yüzden mi acaba? 🤷🏻♀️ İnşşaallah sizin de sıkıntılarınız bir an önce geçer canım dert etme 🥰 hepsi geçeci şeyler çok şükür
demirmommm KonuMankeni benim kilosu 2400 haftasına göre çok geride alabilirim dedi ciğer geliştirici yapılmıştı acaba işe yarar mı küveze girer mi endişeliyim
demirmommm Mnk123 ciğer geliştirici iğne yapılmış mıydı ? Benim de riskim var diye yapıldı kilosu da düşük 36. Haftadayım
Elifinannesi_ demirmommm Bende 36+2 haftalığım ciğer geliştirici iğneyi 32. haftada yaptılar . Kilosu da gecen hafta 2650 gramdı . Sizin kilosu nasıl acaba , ciğer geliştirici iğne yaptılar mı ?
demirmommm holly peki ciğer geliştirici oldunuz mu bana da erken doğum riskine karşılık yaptı geçen hafta 36. Haftadayım kilosu düşük doğarsa küvrze mi girer acaba
demirmommm Elifinannesi_ benim 36+4 kilosu üç gün önce 2400 dü. Ciğer geliştirici iğneyi de pazartesi salı dört doz oldum. Bakalım bekliyoruz çarşamba da kontrolde gelişim geriliği görürsem alırım dedi bebeği. Küveze girer mi belli değil ama