Seydatuncer Kızlar dün tetanoz aşısı oldum ve kan idrar tahlili verdim kanımda düşük idrarımda enfeksiyon 57 çıktı ilaç verdiler fakat kasıklarımda çok fazla ağrı var çok halsizim ve ishal oldum nasıl kurtulabilirim bu durumdan yardımcı olur musunuz
Missewos Seydatuncer canim antibiyotik kullanman lazim o enfeksiyonun bebege nasil zarar verdigini bilsen. Benim 28 di enfeksiyonum augmentin verdi doktor 1 haftaya enfeksiyon gecti ama kese kenarinda gec kaldik diye kanama olustu. Sen erken davran
Seydatuncer Missewos bende crefaks diye bir ilaç verdi doktor onu kullanıyorum ama kanamam falan olmadı ultrosonda mı göründü sizin yoksa kanama mı yaşadınız
Missewos Seydatuncer canim ben 8 haftalikken gittim kanama vardi sonra pazartesi otururken kan bosaldi bi anda her yanim kan icinde kaldi. Doktora gittik dahada buyumus kanama alani oyle dedi yatman lazim hic kalkma dedi
Seydatuncer Missewos benimde bebeğim tam kasıklarımda hareket eder oldu sağlık ocağında aşağıda bebek dedi kanamam olmadı ama bol su içmeye çalışıyorum kasık ağrılarım çok