zlemDedeoluOkuyucu Kizlar merhaba. Ben 6 haftalikken kesemi gorduk fakat bebek yoktu. Doktorum 20 gun snra tekrar cagirdi. Bos gebelik vs olabilir dedi ama bunu demek icin suan cok erken dedi. Siz de bole bi durum yasadiniz mi ? Endiseleniyorum
baharclk zlemDedeoluOkuyucu Ben 5 haftalıkken kese göründü bebek 6.5 haftada göründü. Doktorda hemen boş gebelik demiş manyakmı ne bekle bi hafta daha canım
Snmscl Normal canım benimde öyleydi kesem vardı bebek yoktu sonra kontrole çağırdı doktor o zaman bebişte göründü
sevilayumitozdemir Aynını yaşadım hiç kafana takma üzülme 2 gün sobra farklı bir Dr görünmüştüm kalp atışını duymuştum zaten 6 haftada illa duyacaksın diye birşey yok 8 haftaya kadar normal zaten