Nurss34 Kızlar doktorum adetin 4. Günü gel dedi yumurta takibi için fakat yarın doktor izinli yani 4. Günü yok , 5. Günü gitsem olur mu ?
Zeyna27 Nurss34 benim bildiğim 3. Gün çağırırlar 5. Gün ilaca başlanıyor sabah git mutlaka Kİ yarın pazar nasıl olacak
Nurss34 Zeyna27 pazartesi sabah 5. Gün oluyor , inşallah sıkıntı olmaz . İlaç vereceğinden bahsetmedi ama daha hiç böyle takip yaptırmadım . Her doktor hemen veriyor mu kuzu ilaç
Zeyna27 Nurss34 kuzum yumurtalama takibi yapılacaksa sana klomen yada femera verecektir ama femera etkili ilaç olduğundan 3. Gün başlanıyor önce klomen verecektir
moom222 Nurss34 beşinci günü olur cnm bnde beşinci günü gitmiştim vesginlik ilaç vermişti yumurta gelişimi için
Nurss34 moom222 canım mesela sana ilaç verdi ya doktor sorun görüp mü verdi yoksa ilk takip yapar yapmaz mı karar verdi
Zeyna27 Nurss34 canım 5. Gün başlayıp 5 gün kullanıyorsun sabah akşam tok saatler düzenli olmalı her gün aynı saatte al mutlaka sabah 9 akşam 9 yapabilirsin ortalama 12. Gün de ilaç bittikten 2-3 gün sonra kontrole gidiyorsun yeterli büyüklüğe göre iğne veriyor çatlatma iğnesi kullanıp ilişki gibi veriyor
moom222 Nurss34 Cnmm muayeneye gttigin de zaten onlar anliyor yumurtaların durumunu büyüklüklerinden bn mesela gittim polikistik over dedi yumurta tembelliği var dedi ultrasonda birden çok yumurtan oluyor polikistik over san zaten bunlar buyuyemedg için destek oluyor hap büyümelerine
mrvrm Nurss34 bana ilk takipte verdi. Önce baktı alttan. Kist falan var mı diye. Eğer varsa ilaç büyütür dedi. Temiz, bir sıkıntın yok dedi öyle verdi
moom222 Nurss34 yok cnm sakin ol ultrasonda bak snde yumurtalarını gör durumunu sor rahom kalınlığını sor polikistik over mısın sor illa düzenli adet yormen kolay hamile kalan anlamına gelmez duzesnsiz adet görme de zor hamile kalcan anlamına gelmez yumurtalardan durumun belki olur zat n cnm