kedilianneee Kızlar sabah planlı spinal sezaryen oldum. Gayet iyiyim şuan. Bebeğim yanım da uyuyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Herkese kolay doğum nasip etsin. 🌸🥰
Deletedmom_33 kedilianneee Canım baş ağrısı dedikleri gibi oluyor mu fazla ? Büyük ihtimalle benimde sezeryan olacak spinal olacağım ona göre kahve içmeyi pek sevmiyorum da 😅😅
gzmbzc kedilianneee gözünüz aydın sağlıkla büyüsün bebişiniz :) sizde o hareketleri çok hissettinz mi nasıl geçti bende spinal olucam ama çok korkuyorum
Oksuzoglu kedilianneee canım herkes keserken falan hissediyorsun diyo sen acı hissettin mi pazartesi bnmde sezaryanim var çok korkuyorum
kedilianneee Deletedmom_33 canım baş agrısı olmadı ben de. Ama hemşireler yine de kahve iç daha sonrasında oluyor dediler
kedilianneee gzmbzc teşekkür ederim 🙏🏻 Evet çekiştirmezlerdi hissettim ama canınız yanmıyor. Korkuttular gibi değil canım 🙏🏻😇