Çarşamba günü ayrıntılıda doktor suyumun normal ama üst düzeye yakın olduğunu söyledi. Şeker yüklemesi tavsiye etti. Eve gelince tokluk şekerimi ölçtüm 143 çıktı. Şimdi yine ölçtüm kahvaltı sonrası 139 çıktı. Sanırım şeker var. Diyetisyenden randevu aldım hemen. Şeker takibi de yapacağım. Eşim şeker yüklemesini istemiyor, annesi ablası şeker yüklemesi zararlı dediği için. Diyet ve şeker takibinin üstüne şeker yüklemesi yine de yaptırmak gerekir mi acaba? İlk gebeliğimde inat edip yaptırmıştım ve sınırda çıkmıştı. Diyetle tamamlamıştım hamileliğimi