Bana doktor 14 haftaya az bir kac gun kala yani erkek dedi ama bakalim carsamba gunu tekrar gideceğiz umarım değişmez erkek denildiğinde çok değişmiyor yılların tecrübesi olan bir doktor olunca da doktor da çok farkediyor güvendiğimiz bir doktor inşallah sağlıklı olsunlar da gerisi önemsiz ama insan merak ediyor ya iste bide ilk bizimkisi 🙈❤️