Kızlar 2. Gebeliğim ilkinde hiç kanama olmamıştı. 5haftalıkken peçeteye pembe kan gelmeye başladı sonra damla damla çamaşırıma gelmeye başladı. 6 haftalıkken dr gittim rahimde kanama yok dedi gönderdi. 7. Haftada tekrar gittim kalp atışı duyamadık kanama durdurmak için progesran ve iğne verdi kanamam durdu. Haftaya kalp atışına tekara bakılacak. Bu şekilde olup ta 8. haftada kalp atışı duyan var mı.