Brvndkm Hiçbir belirtim yok olanda gitti Perşembe günü doktora gittim çok şükür kalp atışı vardı🤲🏻Ama yinede korkuyorum birşey var mı olur mu diye
Simsim60 Brvndkm benimde öyle 9 haftalığım doktor 1 ay sonra gel desede kendimi doktorda buluyorum korkudan.kalbi atıyor diyince rahatlıyorum😊sadece aşırı göğüs dolgunluğu ve koku hassasiyeti var.
kendincebirii Brvndkm bende 6 haftalığım hiç belirtim yok halsizlik dışında geçen hafta doktora gittim keseyi gördük şükür doktoruma da söyledim belirtim yok diye daha iyi güzel bi hamilelik geçiriyorsun dedi😊
elifbzdmr28 Brvndkm 4+3 günlük hamileyim bende ama sıfır belirti ilk ogrendigimde bas dönmem vardı o da gitti bende tedirgin oluyorum hiç hamile gibi hissetmiyorum
Ezgicck Benimde öyle 9 haftalık hamileyim sanki hiç hamile değilim gibi sadece göğüs hassiyeti var o kadar başka hiç belirtim yok.