inciligibi01 Nefes darlığı kalıyor bazılarında bende kaldı mesela üç ay önce kovid oldum bebeğim 32 günlük doktor normal doğum yapabilirsin demişti bana astım ve nefes darlığı normalde de olmasina rağmen ama bebek kanala giremediği için mecbur sezeryan oldum ikinci doğumda