HaticeKarabatak iyi akşamlar hanımlar; gebelikte bazı sorunlar yaşadığım için (gaz, bulantı vs.) gibi sorunlarıma çözüm bulmak için bitki çaylarını deniyorum. ama zararları konusunda fikrim çok fazla yok. şuan rezene ve defne yaprağı kaynatıp içiyorum. açıkcası faydası oldu, çok rahatladım. ama tedirginim acaba zararlı mı? bebeğe bir etki eder mi? sizce kullanmaya devam edeyim mi? ya da önereceğiniz bir bitki çayı var mı? tavsiyelerinizi bekliyorum.
Dileksen HaticeKarabatak Canim gebelikte bitki caylari zararlı doktorum sadece ıhlamur icmemi söyledi
edasteff HaticeKarabatak bitki çayları düşüğe sebep oluyormuş sadece son zamanlarda ahududu yaprağı çayı açılmayı kolaylaştırdığı için tavsiye ediyorlar
CansuDemir HaticeKarabatak 27. Haftama girdim. Gazımda maşallah tavan yaptı,en baştan beri vardı hep. Sadece 4 aylıkken filan 2-3 kere ıhlamur içtim.O zamandan beri içmiyorum. Diğerlerinden direk uzak durdum çünkü doktorum da söyledi sakıncaları var.
mehtap28 Merhaba, hamilelikte ada çayinin asla tüketilmemesi gerektigini okumustum. Doktorum ihlamur icebilecegimi söylemisti.
pamuk_anne Bitki çayları doktor kontrolünde tüketilmeli. Doktorunuzdan habersiz içmeyin arkadaşlar, Allah korusun.